Prostředí | interiér / exteriér |
Charakteristika:
Dinitrol 501 FC je hodinové lepidlo autoskel, které je rovněž využíváno pro konstrukční lepení v autoprùmyslu (nástaveb, kabin a pod.) v případech nejvyššího namáhání. Dinitrol 501 FC je kvalita lepidla používaná v prvovýrobě pro zasklívání nových vozidel a je plně doporučena i pro servisní opravy. Při lepení autoskel případně při konstrukčním lepení je nutno používat i navazující pomocné materiály viz dále. Plný pracovní postup je zárukou kvality a životnosti lepeného spoje. Aplikace je jednoduchá pomocí obvyklých pomůcek a nářadí. Lepidlo má úplnou tvarovou stálost po aplikaci (v nevyzrálém stavu), tvoří jen krátký vlas a rychle zraje vlivem vzdušné vlhkosti. Ve vyzrálém stavu pak vykazuje vysokou odolnost proti stárnutí a ultrafialovému záření, je přelakovatelné, nekorozivní a čichově neutrální.
Oblast použití:
Dinitrol 501 FC - je hodinové lepidlo autoskel určené pro lepení čelních, postranních a zadních autoskel osobních a nákladních aut, autobusů, průmyslových
vozidel atd.
- je rychlé konstrukční vysokopevnostní lepidlo používané pro lepení nejvíce namáhaných sestav kabin vozidel a autobusù, nástaveb automobilù, drážních vozidel apod., kde je třeba zrychlený proces zrání.
Lepení autoskel
Příprava autoskla (nového)
Plochu autoskla očistěte obecným čističem od mastnot, keramický sítotisk ošetřete přípravkem DINITROL 520 CLEANER-ACTIVATOR systémem „nanést a setřít“. Povrch nechte cca 5 min „odvětrat“. Naneste podkladovou vrstvu DINITROL 530 GLASPRIMER (několikanásobné zvýšení přilnavosti a zachycení UV záření) a nechejte ji cca 20-30 min zaschnout.
Pokud lepíte původní autosklo, na němž drží stará housenka lepidla, pak ji těsně před lepením seřízněte dlátem nebo nožem na sílu cca 1 mm a přímo naneste nové lepidlo.
Prostředí | interiér / exteriér |